/گزارش/
مردم ولایتمدار لرستان در کنار مسئولین استان به سوگ رئیس جمهور شهید و هیات همراهش نشستند.

به گزارش وسیم لرستان، با شنیدن خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران همراهش مردم لرستان عزادار و سیاه‌پوش شدند و باغم از دست دادن رئیس‌جمهور مردمی که بخشی از وجود خود می‌دانستند، اشک ماتم و رخت سیاه برتن کردند.

در مساجد و مصلی شهرخرم‌آباد مجلس عزا و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس‌جمهور و یاران وی برگزار شد. 

در مصلای الغدیر خرم‌آباد مردم با چشمانی گریان و مضطر تجمع و به عزداری پرداختند.

 

63038544

همچنان با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری راه را ادامه می‌دهیم

در حاشیه این مراسم، محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: مشخصه و خصوصیاتی که دولت انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی داشت بر کسی پوشیده نیست و می‌توان به مردم‌داری، سادگی، بی‌آلایشی و عمل به آنچه به مردم وعده داد، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در کشور خدمات ارزنده‌ای ارئه کردند و در مناسبات خارجی نیز کارهای بی‌بدیلی را رقم زدند و همین سفر دیروز نیز در همین راستا بود، خاطرنشان کرد: واقعاً پر شدن خلاء چنین افرادی خیلی سخت است اما کسانی هستند که بتوانند این راه را ادامه دهند.

رشیدی یادآور شد: مسیر روشن است. همچنان با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری راه را ادامه می‌دهیم و مانند همیشه به مسیر خود تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه می‌دهیم.

 

63038546

مهمترین مصداق خلوص نیت شهید رئیسی، شهادت اوست

در ادامه علی نظری رئیس دانشگاه لرستان، گفت: دوران‌ها و مراحل سختی را گذرانده‌ایم و در این سال‌ها، این شجره طیبه پایدار بوده است. انقلاب اسلامی ریشه در دل تاریخ دوانیده است و حرکت متعالی آن کُند نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اگرچه این واقعه و شهادت برای ملت بزرگوار ایران دردناک و سخت است، ولی شهید آیت‌الله رئیسی اجر خود را در همین دنیا گرفت، بیان کرد: رئیس دولت سیزدهم، خادم‌الرضا و خادم مردم بود و خالصانه از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کرد و شهادتش در منطقه ورزقان نشان‌دهنده خدمت او و نوع تفکرش به خدمتگزاری است که در دورافتاده‌ترین مناطق و روستاها شبانه‌روز خدمت کرد.

رئی سدانشگاه لرستان افزود: مهمترین ویژگی بارز شخصیت دکتر رئیسی که دوربین‌ها نتوانستند آن را به تصویر بکشند، خلوص نیتش است و بارزترین و مهمترین مصداق این خلوص نیت، شهادت اوست.

 

63038542

حضور پرشور مردم نوعی قدردانی مردم از خدمت خادمان دولت

سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز حضور پرشور مردم در مصلای الغدیر خرم‌آباد، را نوعی قدردانی مردم از خدمت خادمان دولت بیان کرد و گفت: در دوران ۴۵ ساله انقلاب اسلامی حوادث بسیار سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه پس از انتشار خبر حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه، مردم دست به دعا برداشتند وامروز نیز سیل عظیم جمعیت در مصلای الغدیر خرم‌آباد، نشان از یک چیز دارد و آن هم خدمت بی‌منت و پای کار مردم، نظام و انقلاب بودن است، تصریح کرد: مسئولان از این حرکت مردم درس بگیرند و بدانند هر جایی که به مردم خدمت شود، آنها این‌گونه قدرشناسی می‌کنند.

 

photo11526644826

آیت‌الله رئیسی در مسیر ولایت و خدمت بود

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، شهید رئیسی را شخصیتی الهی، خدامحور و دین‌محورتوصیف کرد و با بیان اینکه شخصیتی ولایتمدار را از دست دادیم، تاکید کرد:  آیت‌الله رئیسی در مسیر ولایت و خدمت بود که در جهان اسلام درخشید و نشان داد شخصیتی ولایتمدار و خادم مردم بود و برای مردم به صحنه آمده بود و ابراهیم‌وار خود را در راه خدمت نثار کرد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در پیوند با کشورهای اسلامی، گام جدی برداشت و نمونه بارز آن، همین برنامه دیروز جلسه با مردم و امت اسلامی بود و نشان داد به‌عنوان رئیس جمهور امت اسلامی است و به فکر گسترش این امت بود و این همان رویکرد دولت اسلامی است.

نماینده عالی دولت در لرستان گفت: انقلاب کردیم و یکی از برنامه‌های راهبردی نظام، تقویت امت اسلامی است. امیدوارم ما بیشتر از همیشه خادم باشیم.

شفقت بیان کرد: دنیا بداند ایران اسلامی دست پیوند دوستی با کشورهای اسلامی داده است و مقتدرانه در مقابل استکبار ایستاده است.

 

photo11524960452

شهید رئیسی مزد خدمتگزاری به مردم را گرفتند

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان نیز خدامحوری، ولایت‌محوری و سرباز ولایت بودن را از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و با بیان اینکه سیدالشهدای خدمت نظر مقام معظم رهبری را بر نظر خود ترجیح می‌داد و مقدم می‌دانست و این نشان از ولایت‌پذیری سید محرومان بود، خاطرنشان کرد: مردم محوری و خدمتگزاری به خلق الله از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود.

وی گفت: این گونه شخصیت‌هایی حیف است که در وقت کار عمرشان تمام شود؛ هر چند مزد خدمتگزاری به مردم را گرفتند.

یادآور می‌شود در این مراسم مردم با ذکر "یاحسین"، "علم از دست علمدار نیفتد هرگز"" پرچم مالک و عمار نیفتد هرگز" به عزداری پرداختند.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /c16f49
کد خبر : 3114
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.