نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان:
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان گفت: حضرت آیت الله رئیسی مسئله خادم رضایی را در کشور توسعه داد.

به گزارش وسیم لرستان، آیت‌الله هاشم نیازی با تسلیت شهادت گونه آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان با اشاره به اینکه ویژگی رئیس جمهور فقید در پیام مقام معظم رهبری مشهود بود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت از آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور مغتنم یاد کردند و این یعنی کسی که تمام وقتش برای کشور بود و به این جهت وجودش مغتنم بود.

وی بیان کرد: شنیده شد که آیت الله رئیسی تقاضای شهادت را داشته و مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ رحلت «شهادت گونه»؛ ما تنها شهید رجایی را داشتیم که شهید شد و بعد از وی چنین شخصیتی که در راه خدمت و رفع مشکلات کشور شهید شود نداشتیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئله دیگر عنوان افتخاری خادم‌الرضا آیت الله رئیسی بود، گفت: اصرار کرده بود به که چه افتخاری بالاتر از خادمی امام رضا که من بیایم رئیس قوه قضائیه شوم، دیگر بر اساس اصرار و دستور قبول کردند و این هم یک نوع خدمت بود.

نیازی تاکید کرد: حضرت آیت الله رئیسی مسئله خادم رضایی را در کشور توسعه داد، او به یک نفر مثلا یک پزشک که می‌خواست خادم یار بشود می‌گفت شما در شهر خودت خدمت مجانی به میزانی که آمادگی داری انجام بده ما شما را عنوان خادم یار می‌پذیریم.

وی با اشاره به اینکه اخلاص و ارادتی که به امام حسین (ع) داشت یکی از ویژگی‌های دیگر آیت الله رئیسی بود، بیان کرد: همین امروز یکی از مداحان کشور می‌گفت هفته گذشته که ایشان به قم مشرف شده بود من مقتلی نوشته بودم و آیت الله رئیسی گفت «من افتخار می‌کنم به عنوان روضه خوان امام حسین (ع) باشم».

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان بود و امور مالی زیر نظر ایشان بود، افزود: یکی از آقایون که هر روز با ایشان جلسه داشت نقل می‌کندکه یکی از کارمندان مطرح کرد که آیت الله رئیسی همه اختیارات دارد‌ خوب است یک درخواستی از ایشان داشته باشیم تا سفر امام رضا(ع) را هم برای ما فراهم کند؛ اما ایشان در پاسخ به درخواست مطرح شده جواب داد« من موردی که خدمت کنم و پول بدهم به کسانی شرعا مجاز هستم که نیازمند باشد اگر نیاز دارند یک سفر امام رضا(ع) برای اینها جور کنم».

وی عنوان کرد: خداوند خواست که افتخار شهادت نصیب آیت‌الله رئیسی شود و مسیر شهید رجایی را در پیش بگیرد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /acc53e
کد خبر : 3120
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.