امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: صنایع کوچک نقش موثری در رونق تولید و اشتغال دارند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز ۲۰ مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، اظهار کرد:  ۱۶ مرداد و سالروز بازگشت آزادگان به وطن، گفت: آزادگان شهیدان زنده هستند و مسئولان باید به مشکلات این قشر رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و با بیان اینکه حضرت زینب و امام سجاد(ع) پیام‌آوران نهضت عاشورا بودند، اظهار کرد: اگر من و شما با دین آشنا هستیم، اگر معارف اسلامی و احکام را می‌شناسیم، به‌خاطر مجاهدت‌ها و پیام‌رسانی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است.

وی گفت: ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است که نشان دهنده ضرورت توجه به این صنایع است با توجه به اینکه این نوع صنایع نقش موثری در رونق تولید و اشتغال دارند باید به آنها اهتمام ویژه شود.

شمسی‌فر با اشاره به ۲۳ مرداد و روز مقاومت اسلامی، بیان کرد: یاد همه کسانی که در این مسیر زحمت کشیدند و با جان و مال خود همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت تلاش کردند، گرامی می‌داریم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه آسایش و آرامش جامعه امروز را مرهون تلاش و مجاهدت‌های عزیزان محور مقاومت می‌دانیم، تصریح کرد: اگر محور مقاومت نبود امروز باید در داخل شهرهای کشور با داعش مقابله می‌کردیم.

شمسی‌فر خاطرنشان کرد: این محور مقاومت بود که قبل از رسیدن به مرزهای کشورمان داعش را از بین برد و امنیت و آسایش کشور را حفظ کرد.

پایان خبر

لینک کوتاه :
کد خبر : 1956
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.