سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دشمنان به‌دنبال برهم‌زدن انسجام و یکپارچگی مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، احسان یاوری، امروز 19 مرداد ماه در در نخستین یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان کوهدشت که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه کوهدشت شهید جوان و نمونه‌ای نظیر روح‌الله عجمیان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این برگ زرینی بر تاریخ این شهرستان است، افزود: شهید عجمیان نماد مظلومیت نظام مقتدر اسلامی شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، تصریح کرد: شهدا برای حفظ کیان ملی و حفظ اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت از جان خویش گذشتند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه امروز نیز پرچم‌داری مسیر شهدا ایستادگی مقابل دشمنان است و این کار اجر بزرگی در نزد خداوند دارد.

یاوری با تاکید براینکه در این برهه از زمان دشمن با تمام توان و جنگی ترکیبی به میدان آمده‌ و به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و چه چیزی بالاتر و بهتر از باد شهدا است که می‌تواند از رسیدن دشمنان به اهداف شوم‌شان ممانعت کرده و باعث اتحاد قلوب مؤمنین شود، تصریح کرد: دشمنان امروز به‌دنبال برهم‌زدن انسجام و یکپارچگی مردم هستند. 

وی خاطرنشان کرد: در این فضای مقدس گرد هم آمده‌ایم تا مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان زده باشیم  و این جمعیت انقلابی و شهید دوست، نشان‌دهنده شکست سهمگین دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان است.
 
پایان خبر
لینک کوتاه :
کد خبر : 1948
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.