نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه سامان یابد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت الاسلام سید "احمدرضا شاهرخی " در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ ایران و انقلاب اسلامی است و حفظ این دو از هم جدایی‌ناپذیر هستند.

وی به برخی دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رشد فرهنگ بسیجی، شکل‌گیری بزرگترین نیروی مردمی در جهان به عنوان بسیج، تربیت ۱۰ میلیون جوان انقلابی، معنویت خواه و جهادی از جمله ماموریت‌های سپاه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: تاسیس قرارگاه سازندگی و پیشرفت و کمک به حادثه دیدگان گوشه‌هایی دیگر از خدمات سپاه در کشور است.

شاهرخی در فرازی از سخنانش با اشاره به به اجرای طرح صیانت حجاب توسط نیروی انتظامی، اظهار کرد: شاهد وضعیت مناسب‌تری در جامعه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بستر اقتصادی در رشد ناهنجاری حجاب موثر است، خاطرنشان کرد: پوشاک و محصولات حجاب باید با قیمت مناسب و تنوع کافی در اختیار عموم مردم قرار گیرد و از ورود لباس‌های مغایر با فرهنگ ایرانی جلوگیری شود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه سامان یابد و از ناهنجاری‌ها که یکی از مصادیق آن مساله حجاب است جلوگیری شود.

شاهرخی به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تاسیس حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) اشاره کرد و یادآورشد: بنیاد مسکن یادگار امام امت است که در انجام وظایف احداث مسکن برای محرومان در شهر و روستا خدمات ارزشمند و متنوعی انجام داده است.

وی بیان کرد: نیاز است خیران با کمک‌های خود به حساب ۱۰۰ امام به گسترش فعالیت‌های این بنیاد کمک کنند.

پایان خبر

لینک کوتاه :
کد خبر : 1488
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.