/یادداشت/
رسم بر این است که پایان ماموریت مردان خدا، شهادت باشد.

به گزارش وسیم لرستان، دلتنگی هجرانت تمام ثانیه‌هایمان را در بر گرفته است ذهن خیابان‌های شهر پُر از خاطرات مردمی بودنت است. جاده‌ها تورا به یاد می‌آوردند که به خاطر اهالی دیارشان از ماشین پیاده می‌شدی و بدون هیج واهمه‌ای به میان مردم می‌رفتی و برای شنیدن درد و دلشان سر تا پا گوش می‌شدی و همانجا دستور رسیدگی صادر می‌کردی.حالا ذره ذره خاک این سرزمین بوی تو را نفس می‌کشد و نام تورا فریاد می‌زند.

سیدجان! می‌خواهم تو را در میان واژه‌ها بگنجانم، اما کلمه‌ای در خور تو نمی‌یابم جز واژه «شهید» شهید که باشی دیگر کار تمام است؛ در گذر زمان زنده‌تر می‌شوی و هر روز نامت بیشتر در محفل آزادگان جهان جلوه می‌کند. همین که قدم در کوی راستین عشق گذاشته‌ای کافی است تا نامت زنده کننده ایثار و اخلاص باشد.‌

ای سید محرومان! اخلاص و زلالی روحت تو را به نقطه‌ای رساند که حالا کشور‌های همسایه هم برایت عزاداری عمومی اعلام کرده اند.‌ای خادم رضا (ع)! ضریح گنبد طلایی، مسیر نگاهت را زودتر فهمید و دخیل‌ها مسیر شهادت را نزدیکتر کردند.

آغاز ماموریت ریاست جمهوری‌ات روز تولد ثامن ائمه (ع) بود و حالا هم مزد خدمات صادقانه ات در روز تولد امام رضا (ع) ارزانیت شد.
کارهایت که رنگی خدایی بگیرد، برای همیشه ماندگار خواهی شد حتی اگر رسانه‌ها آنگونه که باید و شاید، خدمات و دستاوردهایت را انعکاس ندهند!

رسم بر این است که پایان ماموریت مردان خدا شهادت باشد. شهادتت مبارک.

نویسنده: عصمت دهقانی 

پایان خبر

لینک کوتاه : /f0a8dd
کد خبر : 3122
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.