رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: در شرایط سخت برفی روز گذشته یک سورت پرواز بالگرد برای نجات دو نفر گرفتار در برف در مناطق صعب‌العبور سپیددشت انجام شد.

مهدی غیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وَسیم لرستان، روز گذشته به منظور رسیدگی بهتر و سریعتر سه سورتی پرواز بالگرد اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.

وی ادامه داد: پرواز اول به منظور انتقال زن ۵۳ ساله‌ای با علائم درد شکمی به منطقه تاوبر شهرستان الیگودرز بوده که این بیمار به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان افزود: پرواز دوم نیز برای انتقال مادر و فرزند نه ماه‌اش در منطقه لیقناب بخش اشترینان به بیمارستان آیت‌الله بروجردی بوده است .

غیبی گفت: پرواز سوم نیز در شرایط سخت برفی برای نجات دو نفر گرفتار در برف در مناطق صعب‌العبور سپیددشت بوده که به بیمارستان آیت‌الله بروجردی انتقال داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شهروندان لرستانی با شماره ۱۱۵ مرکز ارتباطات و عملیات تماس بگیرند تا در صورت لزوم کارشناسان فوریت‌های پزشکی در حداقل زمان به محل اعزام و اقدامات لازم را برای نجات مصدومان انجام دهند.

پایان خبر

لینک کوتاه :
کد خبر : 1253
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.