اولین رویداد ملی "ما تمدن‌سازیم"( جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب) با محوریت همبستگی اجتماعی و هویت ایرانی اسلامی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش وسیم لرستان و به نقل از ایسنا، در مراسم اختتامیه این مراسم که صبح امروز سه‌شنبه 17 بهمن ماه با حضور استاندار گلستان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، رئیس جهاد دانشگاهی و سایر مسئولان گلستان در سالن دانشکده منابع طبیعی گرگان برگزار شد از مجموع آثار ارسالی ۲۳۱ فعال رسانه‌ای از ۲۴ استان ، سه خبرنگار از ایسنا لرستان موفق به کسب عناوین برتر شدند.

براساس این گزارش، "ابراهیم شریفی" در بخش تیتر حائز رتبه دوم و " آزیتا یوسفیان" در بخش مقاله و یادداشت به رتبه سوم دست یافت. همچنین "مرضیه حافظی" نیز در بخش تیتر شایسته تقدیر شناخته شد.

به گفته دبیر "نخستین رویداد ملی ما تمدن‌سازیم"(جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب)، از مجموع بیش از ۳۰۰۰ اثر ارسالی، ۲۵۱۰ اثر در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، داستان، روایت کوتاه شعر، یادداشت و سرمقاله‌، اینفوگرافی، کلیپ، موشن‌گرافی، پوستر و پادکست داوری شدند.
گفتنی‌ است، در این جشنواره شرکت‌کنندگانی از کشورهای آمریکا، آذربایجان و عراق نیز حضور داشتند.
پایان خبر
لینک کوتاه : /fa8e24
کد خبر : 2656
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.