مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۰ هزار نفر از قلعه‌ فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، عطا حسن‌پوراظهار کرد: قلعه فلک‌الافلاک از جمله بناهای تاریخی لرستان و شهر خرم‌آباد است و سالانه مورد بازدید علاقه‌مندان از سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این بنای تاریخی که معماری منحصر به خود را داراست، اضافه کرد: وجود موزه باستان‌شناسی و مردم‌شناسی لرستان، موقعیت منظری و زیبای آن و وجود باغ و چشمه گلستان و ساختمان‌های زیبای تاریخی در دامنه این قلعه‌ بی‌نظیر هر ساله سیل مشتاقان به بازدید از بنای تاریخی به استان را بیشتر می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک بازدید داشته‌اند.

حسن‌پور افزود: در ایام تعطیلات و به ویژه نوروز که مردم کشور زمان مناسبی برای مسافرت دارند بازدیدها از قلعه بیشتر می‌شود لذا از هم‌اکنون همکاران در حال آماده‌سازی و رفع نواقص مجموعه برای پذیرایی بهتر مسافران و گردشگران در این ایام هستند.

وی یادآور شد: در ۱۳ روز ایام نوروز معمولا بیش از ۷۰ هزار نفر از این مجموعه بازدید می‌کنند که امیدواریم با توجه به معرفی شدن این بنای عظیم که در شرف ثبت جهانی است میزبان تعداد بیشتری از گردشگران از اقصی نقاط کشور و جهان باشیم.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b55dc2
کد خبر : 2654
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.