در جنایت روز گذشته رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی با شلیک موشکی هواپیماهای جنگی به نمایندگی کنسولگری ایران درسوریه، جوانی رعنا از خطه شهیدپرور لرستان نیز به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش وسیم لرستان، شهید سیدعلی(عباس) صالحی روزبهانی جوان ۲۴ ساله، متولد روستای شهید محمد بروجردی از توابع شهرستان بروجرد، از افسران رشید سپاه قدس بود که در حمله وحشیانه رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی با شلیک موشکی هواپیماهای جنگی به نمایندگی کنسولگری ایران در کشور سوریه، در روز شهادت مولای متقیان علی مرتضی (ع)به به فیض شهادت نائل شد.

این جوان شهید، در یک سال اخیر تشکیل خانواده داده است. آنچه میراث شهید صالحی برای لرستان و خانواده اش خواهد بود، میراث شرافت و شجاعت و افتخار ولایی بودن و جان عزیز را تقدیم مظلوم‌ترین مردم یعنی ملت مظلوم فلسطین کردن و حفظ و حراست از عظمت ایران اسلامی در برابر دشمن دژخیمی است که با ملت ایران کینه تاریخی داشته و پس از هزاران سال هنوز روز کشتار مردم ایران را جشن می گیرد.

شهید سید عباس صالحی روزبهانی به جمع ۶۵۵۵ شهید لرستان پیوست تا سندی دیگر بر وفا و صفا و غیرت اسلامی خطه ی لرستان باشد.

ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار و مردم شهید پرور لرستان، یقین داریم به یاری حق تعالی پایه‌های این لگه ننگین به زودی برچیده خواهد شد.

به استحضار مردم شریف لرستان می رساند، مراسم تشییع پیکر شهدای این حمله تروریستی روز قدس در تهران انجام خواهد شد و در خصوص زمان تشییع پیکر مطهر شهید سید علی(عباس) صالحی روزبهانی در استان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /cac674
کد خبر : 2867
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.