مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان خبر داد:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از تهیۀ بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش وسیم لرستان، عطا حسن‌پور با اشاره به طراحی بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان، از شناسایی ۱۲ فرصت و ۴۳ بستۀ سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری استان خبر داد و افزود: موافقت اصولی بی‌نام برای بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری لرستان صادر شده تا سرمایه‌گذاران بدون اتلاف وقت برای اجرای این پروژه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مجوز‌های بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان از دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ شده‌است، عنوان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند به اپلیکیشن لرستان‌سفر و یا به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مراجعه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری لرستان شامل تنوعی از تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های گردشکری، مراکز گردشگری آبی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مراکز تفریحی است.

حسن‌پور گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری لرستان به‌صورت ویژه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی معرفی می‌شود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d06b1a
کد خبر : 2675
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.