مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان گفت: ازنا مستعدترین منطقه در استان برای توسعه گردشگری است.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، عطا حسن‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه، موافقت‌نامه اصولی احداث اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان ازنا صادر شد.

 

وی تصریح کرد: شهرستان ازنا به‌واسطه برخورداری از طبیعت بی‌نظیر و به‌ویژه آب‌وهوای سرد و متبوع در فصل‌های گرم سال، یکی از مستعدترین شهرستان‌های لرستان برای توسعه گردشگری است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: در همین راستا احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از راهکارهای مؤثر برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه خواهد بود.

 

حسن‌پور با بیان اینکه لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری به خصوص طبیعت‌گردی دارد، افزود: بیش از ۸۰ درصد مساحت کل شهرستان ازنا را دشت‌های حاصلخیز و زمین‌های کشاورزی تشکیل می‌دهند و وضعیت جغرافیایی این شهر باعث شده تا ازنا همواره آب‌وهوایی عالی و دلپذیر داشته و مورد توجه گردشگران و کوهنوردان باشد.

 

وی اضافه کرد: آماده هرگونه همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ منظور ایجاد تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /a5d90a
کد خبر : 2226
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.