در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار-نوای مهر انجام شد؛
در مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار-نوای مهر، محمد میرزاوندی، خواننده ترانه ماندگار "دایه‌ دایه" مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، عصر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار، نوای‌مهر که با حضور مسئولین استانی و کشوری در محل سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزارشد، از "محمد میرزاوندی" صدای ماندگار حماسه در لرستان با اهدای لوح تجلیل شد.

"محمد میرزاوندی" خواننده ترانه ماندگار و حماسی"دایه‌ دایه"از هنرمندان پویای حوزه دفاع مقدس و خواننده پیشکسوت لرستانی است.

وی زاده ۱۳۳۳در خرم‌آباد و از برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی فولکلوریک است.

همچنین در این مراسم اختتامیه، از فرزند "عیسی سپه‌ونی"، به نیابت از پدرش هنرمند فقید و انقلابی و دفاع مقدس با اهدای لوح تجلیل شد.

دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار-نوای‌مهر در خرم‌آباد به مدت سه روز با حضور گروه‌های موسیقی کشور و کشورهای حوزه مقاومت برگزار و عصر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b9e871
کد خبر : 2214
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.