پنجمین دوره ملی "شب‌های شعر انقلاب" به میزبانی خرم‌آباد در تالار ماه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش وسیم لرستان، سامان سپهوند پانزدهم بهمن ماه در پنجمین دوره ملی "شب‌های شعر انقلاب"  که در محل تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این مراسم نقطه عطفی در تحولات فرهنگی و هنری است.

وی با قدردانی از دستگاه‌های فرهنگی در همکاری و مساعدت با حوزه هنری لرستان، گفت: بدون شک مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و گسترش، ادبیات و فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته باشد.

رئیس حوزه هنری لرستان ادامه داد: پنجمین دوره شب‌های شعر انقلاب به همت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در ۵ شهر کشور از ۱۱ تا ۲۱ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

سپهوند بیان کرد: پنجمین دوره شب‌های شعر انقلاب چهارشنبه ۱۱ بهمن در شهر تبریز آغاز و شهرهای خرم آباد، قم و کرج به ترتیب در ۱۴، ۱۶ و ۱۸ بهمن ماه میزبان شاعرانی از سراسر کشور خواهند بود.

 گفتنی است پنجمین دوره ملی "شب های شعر انقلاب " با حضور شاعران مطرح ملی، بومی و استقبال پرشور علاقمندان به شعر و ادب فارسی به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان برگزارشد.

همچنین در این آیین شاعرانی همچون محمود اکرامی فر، قادر طراوت پور،احمد علوی، مرتضی حیدری آل کثیر، محمود حبیبی کسبی، علی داوودی، هادی جان فدا از شاعران ملی و محمد تقی عزیزیان، خاطره خاتون جلدانی، میثم قاسمی، میثم جعفری و احمد جم به قرائت شعر پرداختند.

پایان خبر 

لینک کوتاه : /e702a4
کد خبر : 2650
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.