مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی:
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: انيميشن تبديل به يك رسانه محبوب و تاثیرگذار ميان مردم شده است.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سعید شاهوردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  دوره آموزشی در رشته‌های فیلمنامه‌نویس، کارگردانی، انیماتوری و تدوین به صورت هفتگی و طی مدت 10 جلسه برگزار و در آن آموزش‌های مقدماتی ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از هنرجویان علاقمند به شرکت در چند رشته آموزشی هستند، افزود: هر کدام از دوره های آموزشی به طور میانگین بین 15 تا 20 نفر هنرجو دارد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: این درحالیست که با برنامه ریزی‌های انجام شده برای علاقمندان شهرستانی که امکان حضور در این دوره ها را ندارند، این آموزش‌ها به صورت مجازی نیز برگزار می شود.

وي با بیان اینکه طی سال‌های اخیر انيميشن تبديل به يك رسانه محبوب و تاثیرگذار ميان مردم شده است هدف از برگزاري اين كارگاه را جذب و پرورش استعدادها و آشنايي متقاضيان اين رشته با ساخت و توليد انيميشن دو و سه بعدي و ارایه آموزش های مقدماتی و مراحل تولید انیمیشن عنوان کرد و یادآور شد: خلاقيت و ايده‌پردازي در اين رشته را از نکات قابل توجه و بسيار موثر در تولید انیمیشن  است و در صورتی که انیماتورها به خوبی آموزش دیده باشند می‌توانند در اين رشته به خوبی فعاليت کنند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d5fcfa
کد خبر : 2592
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.