رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در پیامی کسب رتبه سوم کشوری ستار ولی‌نژاد در بخش خط ثلث پنجمین دوسالانه خوشنویسی "هل‌اتی" کاشان را تبریک گفت.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان، پنجمین دوسالانه خوشنویسی "هل اتی" در سه موضوع قرآن و عترت، ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی در بخش مسابقه در چهار رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث در شهر کاشان در مهر ماه سال جاری برگزار گردید که در این جشنواره «ستار ولی‌نژاد» خوشنویس خرم‌آبادي در بخش ثلث حائز رتبه سوم کشوری، «مهدی حاتمی» خوشنویس الیگودرزی در بخش شکسته نستعلیق حائز رتبه دوم کشوری و «حمیدرضا کریمی» از شهرستان الیگودرز نیز شایسته تقدیر بخش نستعلیق برگزیده و شناخته شدند.

 

مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان با صدور پیامی کسب رتبه سوم کشوری ستار ولی‌نژاد در بخش خط ثلث در پنجمین دوسالانه خوشنویسی هل اتی کاشان تبریک گفت.

 

متن پیام مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان به شرح زیر است:

استاد ارجمند  جناب آقای ستار ولی‌نژاد

 کسب رتبه سوم کشوری در بخش خط ثلث در پنجمین دوسالانه خوشنویسی "هل‌اتی" کاشان مایه افتخار می‌باشد.

دستیابی به این جایگاه که نشانگر تلاش مستمر شما در عرصه هنر خوشنویسی است را صمیمانه تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی توفیق روزافزون داریم.

به پاس سپاس از تلاش مجدانه‌ی شما در امر هنر خوشنویسی، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و فردایی روشن و پر از موفقیت و سربلندی برایتان آرزو می‌نماییم.

گفتنی است ستار ولی‌نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر اسلامی و فوق ممتاز در خط ثلث از اساتید  فرهیخته، فرهنگ‌دوست، بااخلاص، متعهد و متخصص می‌باشد که همکاری‌های لازم را با بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان داشته است.

وی علاوه بر تدریس در دبیرستان‌های استان، دارای مقالات متعدد در حوزه پژوهش هنر بوده و در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی مقام‌های متعددی را برای استان و کشور کسب نموده؛ همچنین برپایی نمایشگاه‌های مختلف و داوری جشنواره‌های  ملی و مشارکت در چاپ و نشر کتاب هنر پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان را در کارنامه خود دارد.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /be29fa
کد خبر : 2306
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.