در آیین برگزاری میهمانی سه کیلومتری بزرگ غدیر، از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان موکب فرهنگ و هنر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری برپا می‌شود.

به گزارش وسیم لرستان، خدمات ارائه شده در موکب فرهنگ و هنر حوزه هنری لرستان در میهمانی بزرگ غدیر شامل خوشنویسی، شب شعر با حضور شاعران منتخب، اجرای سرود، استندآپ کمدی، آتلیه رایگان عکس یادگاری، روایت نویسی و‌ با پذیرایی ۱۲ هزار بستنی خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان به مناسبت برگزاری مهمانی بزرگ غدیر؛ فراخوان جشنواره روایت نویسی و عکس میهمانی سه کیلومتری غدیر را نیز اعلام کرده است.

 علاقمندان به شرکت در جشنواره عکاسی میهمانی غدیر می‌توانند آثار خود را تا هشتم تیرماه در دو بخش حرفه ای و مردمی به شماره 09166985123 در پیام رسان ایتا حوزه هنری انقلاب اسلامی ارسال کنند و روایت نویسان می‌توانند روایت‌های خود را از میهمانی سه کیلومتری تا ۳۱ تیرماه به شماره ۰۹۱۶۵۷۱۷۷۴۹ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنید.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f41251
کد خبر : 3272
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.