استاندار لرستان گفت: دعوت می‌کنم از بار دیگر نقش بارز خود در آینده کشور و استحکام نظام اسلامی را در انتخابات نشان دهند.

به گزارش وسیم لرستان، ابوطالب شفقت با انتشار پیامی، مردم لرستان را به حضور حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت و اظهار کرد: باور داریم ملت ولایت‌مدار ایران با حضور پرشورتر از دور نخست در مرحله دوم این انتخابات، حلقه اتصال نظام و مردم را مستحکم‌تر و خادم خود را با مشارکت حماسی خود انتخاب خواهند کرد.

63088451 1

وی ادامه داد: از مردم شهیدپرور لرستان که در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب ثابت کرده‌اند که همواره حق طلب بوده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حمایت مخلصانه داشته‌اند، دعوت می‌کنم با حضور خود در روز جمعه بار دیگر نقش بارز خود در آینده کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان دهند.

استاندار لرستان بیان کرد: جا دارد یاد کنیم از شهید جمهور که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در زمان ریاست دولت سیزدهم، الگویی تازه از خدمت انقلابی به مردم و بویژه محرومان ارائه داد و انتظار داریم دولت چهاردهم با انتخاب مردم، دولتی در مسیر این شهید راه خدمت و دنباله رو ایشان باشد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /aeb12d
کد خبر : 3313
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.