مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در راستای اجرای برنامه مدیریت مصرف برق ۱۱ سازمان در استان قطع شد که عمده آنها بانک‌ها هستند.

به گزارش وسیم لرستان، مهران امیری با اشاره به روند افزایش مصرف برق با گرم شدن هوا در لرستان، بیان کرد: در ساعات اوج مصرف در روز بیش از ۱۰ درصد افزایش مصرف برق نسبت به دوره مشابه در سال گذشته گزارش شده است؛ همچنین اوج مصرف شب هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد بوده است.
وی گفت: با توجه به افزایش مصرف برق مشترکان تجاری و خانگی باید در راستای کاهش بار مصرف سرمایشی باید کاهش رفتار مصرف را در دستور کار قرار دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان عایق‌بندی کانال‌های کولر، تنظیم دمای کولر‌های گازی روی دمای آسایش ۲۴ تا ۲۶ را از راه‌های کاهش بار مصرف عنوان کرد و با اشاره به ویژگی مثبت برنامه‌های مدیریت مصرف که از سال ۱۴۰۱ شروع شد، گفت: مدیریت مصرف از ادارات دولتی شروع شد به طوریکه همه دستگاه‌های اداری و اجرایی همچنین موسسات و بانک‌ها باید در طول ساعت اداری ۴۰ درصد کاهش بار مصرفی نسبت به بار مشابه سال گذشته باشند.
وی اظهار کرد: پس از ساعات اداری باید ۷۰ درصد کاهش بار نسبت به مدت مشابه سال 1400 داشته باشیم و این موضوع از سوی شرکت توزیع برق کنترل و چنانچه اداره‌ای رعایت نکند برق آن قطع می‌شود، تاکنون برق ۱۱ اداره که عمدتا شامل بانک‌ها است قطع شده است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b0b602
کد خبر : 3246
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.