نماینده ولی‌فقیه در استان:
نماینده ولی فقیه در استان گفت: لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است موضوعی که مقام معظم رهبری با عنوان شعار سال مطرح کردند.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در نشست با اصحاب رسانه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه لرستان برگزار شد، با اشاره به اقدامات پیگیرانه مطالبات مردم استان گفت: امروز سخن‌درمانی و دیداردرمانی که به دنبالش کار عملی نباشد هیچ فایده و نتیجه‌ای ندارد بلکه لرستان نیازمند کاردرمانی است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی در چهارگوشه کشور و لرستان انجام شده، تصریح کرد: انتظار این است که همه خدمات انجام شده و نیازها با هم منعکس شوند و مساله مورد نظر ما در باب عدم توازن در پیشرفت و ارتقاء فرهنگی استان است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است موضوعی که مقام معظم رهبری با عنوان شعار سال مطرح کردند.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده ولی فقیه در لرستان از هیچکس درخواست شخصی ندارم اما درخواست عمومی در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... داشته و به دنبال پیشرفت هستیم، افزود: بارها در تریبون نمازجمعه اعلام کرده‌ام نماینده ولی فقیه نقش نقطه مرکز دایره را دارد و نسبتش با همه مردم مساوی است و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

شاهرخی خواستار رعایت انصاف و نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها شد و گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده بر امیدآفرینی تاکید می‌شود.

وی تصریح کرد: جزو اولین مطلعان از مشکلات پروژه راه‌آهن لرستان هستم و پیگیری کرده‌ام.

امام جمعه خرم‌آباد از اجرای ۵۸۳ برنامه محوری ابلاغی از مرکز در ۱۸ پایگاه نمازجمعه استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: اجرای این برنامه‌ها توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و استان به صورت برخط رصد می‌شود ضمن اینکه طی بازرسی نامحسوس نیز راستی‌آزمایی صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری موضوع استخدام‌های سفارشی و بی‌ضابطه دستگاه‌های استانی از بازرسی نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی استان خبر داد.

لازم به ذکر است، در این نشست خبرنگاران نیز به بیان دغدغه‌های مردم و موانع توسعه در ابعاد مختلف پرداخته و راهکارهای کارشناسی برای برون رفت از مشکلات ارائه کردند.

پایان خبر

لینک کوتاه : e43590
کد خبر : 3010
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.