همزمان با هفته هنر انقلاب؛
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از رونمایی دو عنوان کتاب شعر کودک و نوجوان در هفته هنر انقلاب در این استان خبر داد.

به گزارش وسیم لرستان، رضا داوری روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس حوزه هنری لرستان درباره اجرای برنامه‌های مشترک دو دستگاه در هفته هنر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مشترک بین نهادهای فرهنگی تاثیر و نمود بیشتری در جامعه دارد، اظهار کرد: معرفی هنرمندان و آثار آنها یکی از نکات مهم در معرفی هنر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه کودک و نوجوان بیان کرد: نهادهای فرهنگی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا هنرمندان این حوزه بتوانند حضور بیشتری در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تاکید بر تعامل بیشتر بین دو دستگاه گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعات هنرمندان استان، معرفی هنرمند شاخص، تولید و رونمایی کتاب با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنها در طول سال و به مناسبت‌های مختلف باید برگزار شود.
وی یکی از برنامه‌های شاخص این کانون در هفته هنر انقلاب رونمایی از دو عنوان کتاب شعر حوزه کودک و نوجوان با همکاری حوزه هنری  اعلام کرد و ادامه داد: در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در حال اجراست که به معرفی شخصیت شهید مرتضی آوینی، شهدای هنرمند لرستان، در قالب برنامه‌های قصه‌گویی، ایستگاه‌های نقاشی و ادبی می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری لرستان بر حمایت بیشتر از هنرمندان تاکید کرد و یادآور شد: دعوت از هنرمندان استانی، و برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربیات از جمله فعالیت‌هایی است که باعث جذب و حضور هنرمندان در نهادهای فرهنگی می‌شود. ‌

پایان خبر

لینک کوتاه : /e17c3e
کد خبر : 2897
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.