معاون استاندار لرستان بر ضرورت تربیت هنرمند کنشگر و انقلابی حرفه‌ای در تراز انقلاب تاکید کرد.

به گزارش وسیم لرستان، احسان یاوری  در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته هنر انقلاب اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر، متعهد و متخصص در عرصه فرهنگ و هنر و جریان‌ساز انقلاب اسلامی ضروری است.

وی با بیان اینکه تربیت هنرمند متعهّد و انقلابی رکن اصلی برنامه‌های هفته هنر لرستان باید قرار بگیرد و با بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان برای تربیت هنرمند کنشگر و انقلابی حرفه‌ای در تراز انقلاب در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری مشترک فضای مثبتی را در میان هنرمندان و مسئولان ایجاد کنیم، تاکید کرد: تبیین ابعاد مختلف شخصیتی و نظری هنرشناختی شهید آوینی در ایام هفته هنر انقلاب و زمینه‌سازی حضور هوشمندانه تمام هنرمندان متعهد و انقلابی در عرصه‌های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: نگاه ما نباید مناسبتی باشد و در کل ایام سال باید دغدغه هنر انقلاب اسلامی را داشته باشیم چرا که همه نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا مسئول هستیم.

یاوری همچنین به استمرار برپایی جلسات و نشست‌های مختلف در حوزه هنر انقلاب و آسیب‌شناسی از سوی دستگاه‌های متولی اشاره کرد و افزود: امروز آسیب‌شناسی رویدادهای فرهنگی و هنری به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف یک اولویت به شمار می‌رود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /af602c
کد خبر : 2891
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.