مسئول نهادنمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان مطرح کرد:
مسئول نهادنمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بر ضرورت تبیین مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود امروز ۱۲ دی‌ماه در نشست مکتب شهید سلیمانی و دفاع از مردم فلسطین که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه باید همگی در جهادتبیین فعالیت بیشتری داشته باشیم و بصیرت‌افزایی را تقویت کنیم، بیان کرد:اینکه از کجا به کجا رسیده‌ایم موضوع مهمی است؛ ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بزرگی به دست آورده است.

وی اضافه کرد:امنیت ایجادشده که مرهون جانفشانی‌های شهید سلیمانی و شهیدان والامقام است باعث ایجاد دستاوردها و پیشرفت‌های بزرگ برای کشور شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان اظهار کرد: مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد جهاد تبیین بایستی برای نسل نوجوان و جوان و دانشجو، بیش‌ازپیش، تبیین شود.

در ادامه این نشست، غلامحسین حسینی رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: ما در هر جایگاهی هستیم باید سلیمانی وار بیندیشیم؛ سلیمانی‌وار تصمیم بگیریم و سلیمانی وار عمل کنیم.

وی تصریح کرد: روایت مجاهدت‌های شهید سلیمانی یک موضوع مهم بوده اما مهم‌تر این است که ابعاد مختلف شخصیتی این شهید والامقام در عمل و رفتار ما، الگو قرار بگیرد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /aae169
کد خبر : 2541
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.