سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از جذب مدرس حق‌التدریس در این دانشگاه خبر داد و گفت: از مجموع ۷۳۵ متقاضی، ۱۳۲ نفر پذیرفته می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، محمدرضا جعفری امروز، ۲۸ آبان در کارگاه توجیهی اعضای کمیته‌های علمی فراخوان جذب مدرس سال ۱۴۰۲، با بیان این‌که در فراخوان جذب مدرس حق التدریس، نیازسنجی اولیه توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان در ۳۲ گروه درسی مختلف انجام شده است، بیان کرد: جذب مدرسان حق‌التدریس براساس ماموریت و رسالت این دانشگاه انجام می‌گیرد.

 

وی افزود: باتوجه به اتمام مهلت ثبت‌نام، کارشناسی اعتبارسنجی پرونده متقاضیان جهت بررسی اولیه مستندات آغاز شده و فرایند مصاحبه علمی متقاضیان از یازدهم آذرماه سال‌جاری به مدت ۱۰ روز انجام می‌گیرد.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، تصریح کرد: باتوجه به تنوع گروه‌های درسی و تسهیل در فرآیند ارزیابی، ۳۲ گروه تجمیعی متشکل از اعضای کمیته‌های علمی، روند بررسی پرونده متقاضیان را انجام خواهند داد و همچنین سه کمیته اجرایی، علمی و اطلاع‌رسانی در این خصوص در این دانشگاه تشکیل شده است.

 

جعفری گفت: پس از اتمام فرایند بررسی و انجام مصاحبه، پرونده نهایی متقاضیان جهت تائید به هیات اجرایی معین جذب این دانشگاه ارسال می‌شود و در نهایت از مجموع ۷۳۵ متقاضی، ۱۳۲نفر پذیرفته می‌شوند.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /c4ca87
کد خبر : 2374
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.