فرمانده سپاه لرستان:
فرمانده سپاه لرستان گفت: رهبر انقلاب با حفظ انسجام و وحدت مردم و جلوگیری از انشقاق بین مسئولین تمامی نقشه‌های دشمنان را از بین می‌برند.

به گزارش وسیم لرستان، سردار نعمت‌الله باقری در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بروجرد ضمن تبریک عید بزرگ مسلمین و شیعیان جهان، اظهار کرد: از دستاوردهای بزرگ شهید رئیسی عملیات وعده صادق بود که دشمنان انقلاب اسلامی و رژیم اشغالگر قدس را به خاک ذلت نشاند.

وی شرکت ملت ایران در انتخابات را یک حماسه بزرگ خواند و با بیان اینکه در طول ۴۵سال عمر انقلاب اسلامی شاهد حضور پررنگ و حماسه‌ساز مردم عزیز ایران در انتخابات بوده‌ایم اما حوادث ۴۵سال اخیر دو وجه دارد که یک وجه آن ملت ایران،انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و وجه دیگر آن دشمنان ایران هستند، بیان کرد: در حوادث و فتنه‌های دشمنان این مردم بودند که همیشه با حضور پر رنگ خودشان درصحنه‌ نبرد حق علیه باطل به حفظ و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کردند و مقابل تحریم های ۴۵ساله محکم و استوار ایستادند.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه چنانچه هرکدام از حوادث و فتنه‌ها برای یکی از کشورهای هرچند قدرتمند اتفاق می‌افتاد امروز نشانی از آن کشور وجود نداشت و امروز شاهد پیروزی مردم ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: دشمن کارش دشمنی کردن است و همیشه ثابت کرده است تا نظام جمهوری اسلامی هست از هیچ تلاشی برای جلوگیری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: در حادثه شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان دست دشمن از آستین پیاده‌نظام آنها بیرون امد تا بتوانند از این حادثه دستاوردی داشته باشند. 

1719304618

وحدت و انسجام بین مردم برای از بین بردن اهداف دشمنان کشور است

باقری در ادامه با بیان اینکه دشمن دو تاکتیک مهم از جمله از بین بردن وحدت مردم ایران و دوم انشقاق بین مسئولین نظام را در حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهانشان دنبال می‌کرد، تصریح کرد: مردم ما از حوادث سخت‌تری عبور کرده‌اند و همیشه در حوادثی که یک طرف آن ملت ایران و طرف دیگر دشمنان این کشور بوده‌اند وحدت و انسجام بین مردم برای از بین بردن اهداف دشمنان کشور عزیزمان بیشتر شده است.

فرمانده سپاه لرستان در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای انشقاق بین مسئولین نظام، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از چنان قانون قوی برخوردار است که پایه‌های این نظام با هیچ حادثه‌ای متزلزل نخواهد شد.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فراموش کرده‌اند که سکان نظام جمهوری اسلامی بدست ولایت فقیه عالم و بصیری است که دائم درحال رصد جهان اسلام است.

باقری با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در کشور با بیان اینکه رهبر انقلاب با حفظ انسجام و وحدت مردم و جلوگیری از انشقاق بین مسئولین تمامی نقشه‌های دشمنان را از بین می‌برند، عنوان کرد: در انتخابات دو دیدگاه وجود دارد که دیدگاه اول انقلابی و جهادی است که اصل مهم آن ولایتمداری و پیرو رهبری بودن است و دیدگاه دیگر غربگرایانه است.

8

روحیه جهادی، ایثار و شهادت پیشرفت‌های نظام را سرعت می‌بخشد

فرمانده سپاه استان با اشاره به گفتمان جهادی و انقلابی دولت سیزدهم، افزود: روحیه جهادی، ایثار و شهادت پیشرفت‌های نظام را سرعت می‌بخشد و به استمرار نظام اسلامی قوت می‌دهد

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در طول خدمت کوتاه خود در زمینه صعنت با بیان اینکه دولت شهید رئیسی 8000 صنعت در کشور را که به دلیل عدم اجرای برجام راکد شده بودند را به چرخه صنعت بازگرداند، عنوان کرد: در شهرستان بروجرد ۱۰۰ صنعت راکد و نیمه راکد به چرخه تولید و اشتغال خود بازگشتند.

باقری در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم ثابت کرد با گفتمان جهادی و انقلابی می‌شود بدون برجام فروش روزانه ۳۰۰هزار بشکه نفت را به دو میلیون بشکه افزایش داد، با اشاره به حمایت رئیس جمهور شهید در سازمان ملل، گفت: گفتمان جهادی و انقلابی اقتدار محور مقاومت را حفظ می‌کند و حمایت از مظلومین و محرومین را در برنامه خود قرار می‌دهد .

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه گفتمان جهادی و انقلابی خدمت به مردم را اولویت خود می‌داند، افزود: شهید رئیسی در طول دوسال خدمت صادقانه و جهادی خود ۶میلیون نفر را تحت بیمه رایگان قرار داد.

باقری با بیان اینکه  گفتمان انقلابی و جهادی تنها به ارتباط با سه کشور اروپایی خلاصه نمی‌شود بلکه ۲۰۰کشور جهان را در برمی‌گیرد و عزت سیاسی انقلاب اسلامی را در جهان حفظ می‌کند، از شهید امیرعبدالهیان به عنوان یک قهرمان سیاسی یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار پنج کشتی فراورده‌های نفتی را در مقابل آمریکا به آمریکای لاتین ارسال و ثابت کرد غربی‌ها هیچ غلطی نخواهند کرد.

images

هماهنگی میدان و دیپلماسی از شاخصه‌های عملیات وعده صادق بود

فرمانده سپاه لرستان در ادامه هماهنگی میدان و دیپلماسی را از شاخصه‌های عملیات وعده صادق برشمرد و اضافه کرد: این ثمره گفتمان انقلابی و جهادی است.

وی  با بیان اینکه نگاه غربگدایانه موجب تضعیف محور مقاومت می‌شود، افزود: در دیدگاه غربگدایانه تنها هدف اطاعت از غرب و از بین بردن استمرار نظام اسلامی‌ است.

باقری اظهار کرد: در دیدگاه غربگرایانه مظلومین و محرومین جهان نادیده گرفته شده و تنها ذلت سیاسی کشورمان را پیش می‌گیرد و این دیدگاه بلندگوی کسانی است که در زیر چتر آن قرار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حماسه انتخابات باید در امتداد حماسه بدرقه شهدای خدمت باشد؛ انتخابات پیش‌رو ادامه راه شهید رئیسی است، تصریح کرد: دولت انقلابی و جهادی شهید رئیسی اتوبانی که به سمت غرب باز شده بود را قطع کرد؛ اقداماتی‌ که در دولت سیزدهم صورت گرفت ثابت کرد بدون توجه به غرب نیز می‌توان بخش عظمی از مشکلات را مرتفع ساخت.

وی بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در خصوص انتخاب اصلح تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

 باقری در خصوص تاکتیک‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، با بیان اینکه امروز دشمن می‌داند که افزایش مشارکت در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد پس تمام توان خود را بکار گرفته تا راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری اتفاق نیوفتد، تاکید کرد: انتخابات وحدت و انسجام ملت ایران را افزایش می‌دهد و دشمن از هیچ تلاشی برای برهم زدن این اتحاد و انسجام دریغ نخواهد کرد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /cffdc5
کد خبر : 3276
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.