نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید راه برون‌رفت از مشکلات کشور رجوع به گفتمان انقلاب است.

به گزارش وسیم لرستان، عباس گودرزی امروز (چهارم تیر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز مسئله اول کشور انتخابات است؛ انتخابات هم حق و هم تکلیف است و فرصتی برای مردم و ظرفیتی از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران که در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهترین عرصه ظهور و بروز پیوند مردم با حاکمیت،عرصه انتخابات است و شک نخواهم داشت که ملت ایران در انتخابات پیش رو حماسه خلق خواهند کرد، اضافه کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تحقق خواهد یافت و باعث یأس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز بحث دو قطبی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نیست، دو قطبی کاذبی است که ما از این مورد عبور کردیم، امروز دو قطبی ما، راه شهید سید ابراهیم رئیسی و راه حسن روحانی است.

 بستر مشکلات امروز ایران در دوران هشت‌ ساله روحانی شکل گرفت

گودرزی با بیان اینکه بستر مشکلات امروز ایران در دوران هشت‌ ساله روحانی شکل گرفت، افزود: به‌خاطر اینکه ظرفیت‌های کشور را تعطیل و معطل کردند و مقدرات کشور را به اراده دشمنان گره زدند، دشمنان به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیستند و تعجب می‌کنم که ساده‌لوحانه گفتند که آمریکا کدخداست و باید امور کشور را با کدخدا بهتر کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در برابر نقدفروشی دولت روحانی خلف وعده کردند، اظهار کرد: ماهیت دشمنان همین است و دولت وقت فرصت‌سوزی کرد، در دولت روحانی پیشرفت که نکردیم و دچار عقب‌افتادگی نیز شدیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرمان‌های بلند انقلاب حرکت رو به‌ جلو است و نباید هیچ‌گاه در مسیر پیشرفت انقلاب متوقف شویم، رئیس جمهور شهید در شرایطی دولت را تحویل گرفت که خزانه خالی و ذخایر راهبردی صفر بود، عنوان کرد:رئیس جمهور شهید با مجاهدت‌های خود و الطاف پروردگار، بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت روحانی را تسویه کرد، قراردادهای ارزشمندی با شانگ‌های و بریکس بسته شد، عربستان که در دوره‌ای برای ملت ایران شاخ‌ و شانه می‌کشید، متواضعانه در ایران سفارت زد، ظرفیت کشورهای منطقه برای ایران اسلامی به مزیت تبدیل و اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

download

وی بیان کرد: با شهادت رئیس‌ جمهور در معرض یک انتخابات ریاست‌ جمهوری زودهنگام قرار گرفتیم، بازگشت به گذشته به‌ هیچ‌ عنوان به مصلحت کشور نیست، جریانی که در کشور حاکم خواهد شد برای ملت ایران منشأ اثر خواهد بود.

دچار رقابت‌های درون‌گفتمانی نشویم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بدون تردید راه برون‌رفت از مشکلات کشور رجوع به گفتمان انقلاب است، افزود: چیزی که در این راستا مهم است دچار رقابت‌های درون‌گفتمانی نشویم، این خطای راهبردی و نابخشودنی است، نباید کاندیداهای درون جبهه انقلاب تخریب شوند.

گودرزی با بیان اینکه خواص باید تلاش کنند که جبهه انقلاب به انسجام و یکپارچگی برسد، اظهار کرد: جلیلی، قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی در جبهه انقلاب و همه پر کار و با برنامه هستند، ولی یک تکلیف عقلی و راهبردی ضروری است که کاندیداهای جبهه انقلاب به جمع‌بندی برسند.

وی بیان کرد: بعد از پایان مناظره‌ها هر کدام از کاندیدای جبهه انقلاب که طبق نظرسنجی رسمی حائز رای بیشتر است، مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: اجازه ندهیم دوباره کشور به گذشته برگردد. در حوزه‌های مختلف و در سیاست داخلی و خارجی، دولت روحانی دچار ضعف بود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /dd4d93
کد خبر : 3273
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.