مدیرکل راه‌آهن لرستان خبرداد:
مدیرکل راه‌آهن لرستان از انجام عملیات بازسازی خط یک ایستگاه دورود به طول ۶۰۰ متر خبر داد.

رحمت رحمت‌نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری وسیم لرستان، اظهار کرد:خط یک ایستگاه دورود از جمله خطوط راه‌آهن لرستان است که عملیات بازسازی این خط  به طول ۶۰۰ متر در راستای ارتقاء ایمنی مسیر و حرکت قطارها انجام شد.

 

وی اضافه کرد: از ابتدای احداث راه آهن سراسری تاکنون بازسازی این خط انجام نشده بود به طوریکه در اثر فرسودگی شدید مصالح روسازی (تراورس‌های چوبی و ادوات پابند)،این خط به مرز غیرقابل عبور برای تردد قطارهای باری و مسافری رسیده بود.

 

مدیرکل راه‌آهن لرستان افزود: از طرفی گل‌زدگی شدید ناشی از مسدود شدن کانال‌های زهکشی داخل خط بطور مداوم منجر به اشغال سیستم علائم الکتریکی و به ناچار قبولی قطارها به این خط با استفاده از سیستم جواز راه آزاد و در نتیجه کاهش ایمنی می‌شد لذا با عنایت به اهمیت بسیار بالای موضوع و با همت گروه نظارت و امور نگهداری خط این اداره کل، به صورت جهادی عملیات بازسازی آن با استفاده از توان تجهیزاتی ومصالح روسازی موجود (ریل u33 و تراورس بتنی و بالاست با کیفیت) و بدون صرف هرگونه هزینه ظرف مدت سه روز بطور کامل  انجام شد.

 

 

 

 پایان خبر

لینک کوتاه : /b7c688
کد خبر : 2370
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.