/فیلم/
در آیین برگزاری میهمانی سه کیلومتری بزرگ غدیر، از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان موکب فرهنگ و هنر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری برپا شد که با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شد.

به گزارش وسیم لرستان، خدمات ارائه شده در موکب فرهنگ و هنر حوزه هنری لرستان، شامل؛ خوشنویسی، شب شعر با حضور شاعران منتخب، اجرای سرود، آتلیه رایگان عکس یادگاری، روایت نویسی و‌ همچنین پذیرایی از مهمانان با پخش ۱۲ هزار بستنی بود.

در این آیین محمد کرمی، مجتبی حسنوند و ستار ولی نژاد از خطاطان برجسته و فوق ممتاز خطاطی با حضور در موکب و در زمان برگزاری مراسم آثار خطاطی را با موضوع عید سعید غدیر ، امام علی (ع) و امامت و ولایت خلق کردند.

️اجرای گروه سرود توسط گروه‌های سرود آسمان، آوای انقلاب از دیگر برنامه های اجرا شده در موکب فرهنگ و هنر بود.

در ادامه محفل ادبی شعر "مولای مردم" با حضوررییس حوزه هنری لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از شاعران لرستانی برگزار شد.

از دیگر اقدامات صورت گرفته در این برنامه، روایت نویسی بود که توسط تعدادی از اعضای فعال واحد روایت حوزه هنری لرستان صورت گرفت، همچنین در قالب مصاحبه هایی با موضوع خاطرات برگزاری جشن های غدیر سعی شد بخشی از خاطرات و روایت هایی از زبان مهمانان برنامه ثبت شود.

از دیگر بخش های این برنامه عکاسی از مهمانان شرکت کننده در این آیین بود که با استقبال خوبی نیز از سوی شرکت کنندگان مواجه شد، فضای آتلیه ای برای حضور مهمانان و گرفتن عکس آماده شده بود و مهمانان با حضور در این مکان عکس می گرفتند این عکس ها توسط خانم فریبا طرحانی گرفته شد.

از دیگر خدمات ارایه شده در این موکب پخش تعداد ۱۲ هزار بستنی بود که در بین میهمانان شرکت کننده در مراسم توزیع شد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /a09b32
کد خبر : 3288
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.