مدیرکل زندان‌های لرستان از آزاد شدن بیش از ۲۷۵۰ زندانی معسر لرستان از سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش وسیم لرستان، عبدالمجید کشوری در حاشیه مراسم آزادی یک صد زندانی از زندان‌های لرستان از کمک‌های خیرین تقدیر و تشکر کرد و افزود: این قبیل اقدامات خیرخواهانه از برکات جامعه اسلامی‌است و خدا را شاکریم که در جای جای میهن عزیزمان افراد خیری هستند که با تمام وجود از جان و مال خود برای کمک به همنوعان مایه می‌گذارند.

وی ادامه داد: در هیچ‌یک از نظام‌های حقوقی دنیا از جمله کشورهای اسلامی توجه به امورات زندانیان بدین شکل نیست و زندانبانی اسلامی و اصلاح و تربیت زندانیان و در ادامه آن اقدامات مددکاری و آزادی زندانیان از افتخارات جمهوری اسلامی است.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: توجه به کرامت زندانیان بر ما تکلیف است و آنگونه که امام راحل فرموده باید به دانشگاه و محلی برای افزایش آگاهی و تعمیق بینش و نگرش زندانیان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۲۷۵۰ زندانی معسر با کمک خیرین، نهادهای انقلابی و مردم شریف استان از زندان آزاد شده‌اند.

عضو شورای قضایی استان لرستان در ادامه با اشاره به تلاش‌های مستمر مجموعه زندان‌های استان در برطرف کردن مشکلات زندانیان و همچنین حضور در کنار آنان گفت: نتیجه این اقدامات، حضور حداکثری مددجویان در پای صندوق‌های رأی در انتخابات گذشته بوده‌است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /bbae89
کد خبر : 2774
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.