استاندار لرستان گفت: الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه (س) هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، فرهاد زیویار ۲۱ دی ماه در آیین گرامی‌داشت مقام زن و تقدیر از بانوان شاغل در استانداری لرستان، ضمن بزرگداشت هفته زن بیان کرد: دین مبین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای بانوان قائل است و احترام و تکریم ویژه پیامبر عظیم شأن اسلام به حضرت فاطمه (س) نمونه بارز آن است.

 وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) به‌عنوان الگویی نه فقط برای بانوان بلکه برای همه مؤمنین مطرح هستند و باید به ایشان تأسی کرد و ایشان را اسوه قرار داد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه (س) هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود، افزود: شناخت سیره فاطمی و تمام لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.

زیویار اضافه کرد: ویژگی‌های رفتاری ائمه معصومین(ع) به ویژه دخت نبی مکرم اسلام تنها محدود به یک زمان و مکان خاص نیست بلکه رفتار و منش آن‌ها در همه زمان ها برای جامعه الگو است.

وی با اشاره به اهمیت نقش زنان در خانواده یادآورشد: زنان ستون و محور خانواده هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر زنان و کودکان در غزه و فلسطین آماج حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، یادآور شد: دشمن برای از بین بردن قداست جایگاه زن و ارزش‌های انسانی برنامه‌ریزی کرده است اما بر خلاف سیاه‌نمایی‌ها، زنان در جامعه اسلامی ایران دارای جایگاه رفیعی هستند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /c000c3
کد خبر : 2572
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.