مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۱۰ خانه هلال در استان به تجهیزات امدادی مجهز شدند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، محمد قدمی امروز ۲۴ مهرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ایجاد خانه‌های هلال با هدف ارائه آموزش به همه افراد روستاهای مختلف بوده تا در زمان بحرانی بتوانند از این آموزش‌ها برای کاهش خسارت‌های جانی و مالی استفاده کنند، اظهار کرد: در همین راستا ۱۹۵ خانه هلال در استان راه‌اندازی شده و روستاهایی که متقاضی باشند، خانه هلال در این مناطق با همکاری دهیاری راه‌اندازی می‌شود و افراد روستا توسط مربیان آموزش داده می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به فصل زمستان و بارندگی‌ها، ۱۰ خانه هلال در شهرستان‌ها به تجهیزات امدادی مجهز شدند که در هر شهرستان یک خانه هلال روستایی تجهیز شده تا در مواقع اضطراری بتواند از این تجهیزات استفاده کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: تجهیزاتی که در اختیار خانه‌های هلال قرار گرفته شامل چادر، پتو، موکت، نایلون، چادر و سایر اقلام مورد نیاز است که در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده خواهد شد.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /ffb84e
کد خبر : 2258
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.