استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: مردم با مهربانی خود مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کنند، من به مهربانی مردم لرستان اطمینان دارم.

به گزارش وسیم لرستان، ابوطالب شفقت، شامگاه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای "بر بلندای حضور" که در سالن مهر و ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتظار من از اصحاب رسانه ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه است، دین ما نیز دستور داده بجز وحدت و یکپارچگی راه دیگری برای سعادت نداریم.

وی ادامه داد: مردم ما وفادار به انقلاب هستند، مردم و شخصیت‌های سیاسی و بزرگان فعال جامعه را به وحدت دعوت کنید و نگارشتان وحدت محور باشد که اصل و اساس کمک به توسعه و پیشرفت است.

photo11149283073

استاندار لرستان گفت: اگر با این رویکرد در استان تلاش و فعالیت کنیم، هم استانی‌های ما که بیرون لرستان هستند همانند دیگران به استان برگشته و سرمایه‌گذاری می‌کنند، باید یک فرصت اضافه برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم تا آنان مطمئن باشند در استان امنیت دارند و باعث شود دستگاه‌های اجرایی هم تلاش کنند.

شفقت افزود: باید با ایجاد وحدت نظارت را تقویت کنیم، نظارت برخلاف تفرقه افکنی است، یادآوری برای تعالی، رشد، ارتقاء و جلوگیری از انحراف است، یعنی این مسیر واحد کوچکترین فاصله را نباید داشته باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره است، تصریح کرد: شما اصحاب رسانه می‌توانید مردم را به مشارکت دعوت کنید، وقتی مقام معظم رهبری یک شعار را به عنوان شعار سال انتخاب می‌کند ما مطمئن هستیم از همه صاحب نظران نظر گرفته است که امروز جهش تولید با مشارکت مردم را بیان می‌کند و همه ما که رسانه و مسئول هستیم بزرگترین وظیفه خود را نظارت و اجرای این شعار بدانیم.

photo11146948616

وی با بیان اینکه مردم با مهربانی خود مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کنند، من به مهربانی مردم لرستان اطمینان دارم، بیان کرد: نامگذاری روز اول خرداد، روز عملیات حاج‌عمران و شهدای آن به نام روز لرستان تصویب شده است و مأموریت ما جز پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در استان چیز دیگری نیست.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /d08277
کد خبر : 3011
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.