سرپرست آموزش و پرورش لرستان از انتخاب دو معلم لرستانی به عنوان برتر کشوری خبر داد و گفت: از مجموع ۱۵ معلم برتر کشوری، «نورمحمد سلطانی» آموزگار دبستان شهید فلاحی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه دوم شهرستان رومشکان از لرستان هستند.

به گزارش وسیم لرستان، یونس بهاروند ایرانیا در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در دبیرستان دخترانه «صدیقه کبری» برگزار شد، از اجرای ۳۰۰ برنامه هفته معلم در استان لرستان خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه از عملکرد آموزش و پرورش، برگزاری جلسه شورای معاونین در یکی از مدارس، دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در لرستان و غبار روبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم است.

وی همچنین از تشویق و تجلیل از معلمان فداکار و ساعی و معلمان شهدای فرهنگی بسیجی به عنوان دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان یادکرد و به اجرای طرح معلم نمونه در استان اشاره کرد و گفت: ۴ هزار معلم استان در طرح معلم نمونه شرکت کردند که از این مجموع ۷۶۳ نفر به مرحله منطقه‌ای و ۷۴ معلم با ارزیابی کمیته‌های تخصصی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از انتخاب دو معلم لرستانی به عنوان معلم برتر کشوری خبر داد و گفت: از مجموع ۱۵ معلم برتر کشوری، «نورمحمد سلطانی» دارای مدرک دکترای مدیریت و منابع انسانی آموزگار دبستان شهید فلاحی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه دوم شهرستان رومشکان از لرستان هستند.

وی عنوان کرد: همچنین ۴۵ معلم نمونه استان هفته آینده در راستای بزرگداشت مقام معلم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b38225
کد خبر : 3004
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.