استاندار لرستان:
استاندار لرستان مولدسازی را فرصتی مناسب برای استفاده بهتر از اموال بلا استفاده دولت عنوان کرد و گفت: نباید مولدسازی را به معنی فروش اموال و دارایی‌های دولت بدانیم بلکه ظرفیت خوبی برای ایجاد رونق و فضای بهتر اقتصادی است.

به گزارش وسیم لرستان، فرهاد زیویار روز دوشنبه در جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت در استان با بیان اینکه مولدسازی ظرفیت خوبی برای چرخه سرمایه نهفته دولت است، اظهار کرد: یکی از راه‌های برون‌رفت از وضعیت کنونی و تامین منابع مالی مولدسازی دارایی‌های دولت می‌باشد.

وی این طرح را فرصتی مناسب برای استفاده بهتر از اموال بلا استفاده دولت عنوان کرد و افزود: نباید مولدسازی را به معنی فروش اموال و دارایی‌های دولت بدانیم بلکه ظرفیت خوبی برای ایجاد رونق و فضای بهتر اقتصادی است.

استاندار لرستان ادامه داد: مولدسازی را طرح خوب و مثبتی برای حذف هزینه‌های نگهداری اموالی است که در گذشته برعهده دولت بود.

بر اساس اعلام و تبیین طرح مولد سازی از سوی وزارت اقتصاد: دولت در جریان مولدسازی، اموال مازاد خود را به نفع بهره‌مندی عموم جامعه به اقتصاد باز می‌گرداند و هدف درآمدزایی نداشته؛ بلکه قرار است عواید حاصل از آن صرف تکمیل پروژه‌های معطل مانده شود.

مولدسازی دارایی‌های دولت در واقع مسیری اصلاحی در اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ و نیز جلوگیری از فسادهای ناشی از روند اجرای نادرست و تعابیر و تفاسیر نادرست در مرحله اجرا بوده است تا در شرایط کنونی که کشور با مشکلات متعددی به خصوص اشتغال و تولید مواجه است با نظارت درست و مناسب بتواند بر بنگاه داری بانک‌ها و سایر نهادهای دولتی و حاکمیتی خط پایانی ترسیم و راهکار مناسبی برای آیندگان در این زمینه طراحی کند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /eb1157
کد خبر : 2927
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.