مدیرکل هواشناسی لرستان در خصوص حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در شمال و نیمه شرقی استان، از امروز ۸ فروردین تا فردا شب هشدار داد.

 بهروز مرادپور در گفت‌وگو با  وسیم لرستان، اظهار کرد: ازعصر امروز هشتم فروردین شرایط ناپایدار جوی در برخی نقاط استان حکمفرما خواهد بود که تا فردا شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده و گاهی رگباری باران، رعدوبرق، رگبار برف در شهرهای سردسیر، بارش برف در نواحی کوهستانی و ارتفاعات، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید و احتمال خیزش گرد و خاک از مخاطرات این پدیده جوی است، عنوان کرد: با این  اوصاف لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: پرهیز از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، محافظت از تأسیسات، آمادگی دستگاه‌های امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه می‌شود.

مرادپور خاطرنشان کرد: این شرایط، چهارشنبه برای شمال استان و پنج شنبه در برخی از مناطق به ویژه مناطق شرقی استان خواهد بود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /a5ef1a
کد خبر : 2828
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.