مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۴۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی این استان بازدید کردند.

به گزارش وسیم لرستان، عطا حسن‌پور امروز سوم فروردین ماه اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و آمادگی استان برای حضور گردشگران، پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال گردشگران بیشتری نسبت به سالهای گذشته از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ۲۵ اسفندماه تاکنون این میزان گردشگر از اماکن تاریخی، جاذبه های طبیعی و تاریخی استان بازدید کرده‌اند، بیان کرد: محوطه تاریخی گردشگری باغ گلستان و قلعه فلک‌الافلاک، آبشار بیشه، خانه‌های تاریخی استان در شهرهای مختلف، آثار تاریخی و آبشار نوژیان، در صدر این بازدیدها هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تصریح کرد: برای سهولت و دسترسی بیشتر گردشگران برای آشنایی با استان اپلیکیشن لرستان سفر طراحی و در دسترس عموم قرار گرفته و گردشگران می‌توانند علاوه بر آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری لرستان، برای تهیه بلیط اماکن تاریخی و موزه‌ها، از اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیط استفاده کنند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /c2f770
کد خبر : 2803
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.