مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبرداد و گفت: زمان شروع بارش عصر جمعه خواهد بود.

به گزارش وسیم لرستان، بهروز مرادپور بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی جدید از بعدازظهر جمعه، سوم فروردین ماه در استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بامداد پنجشنبه دوم فروردین ماه شاهد کاهش دماهای شبانه در سطح استان خواهیم بود، افزود: این دما در نواحی شمالی و شرقی به زیر صفر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: بارش پراکنده و رگبار باران، رعدوبرق، در شهرهای سردسیر بارش پراکنده برق، در ارتفاعات و نواحی کوهستانی رگبار برف، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتا شدید تا شدید لحظه‌ای، احتمال خیزش گرد و غبار از جمله مخاطراتی است که در فعالیت سامانه جدید پیش بینی شده است.

مرادپور گفت: پایان فعالیت این سامانه بارشی غروب شنبه چهارم فروردین خواهد بود.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود در مناطق سردسیر مصرف حامل‌های انرژی مدیریت شود و به دلیل لغزندگی جاده‌ها اختلال در تردد و ایجاد روان‌آب‌ها و آبگرفتگی معابر و کاهش میدان دید رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند.

این مسئول اضافه کرد: عدم توقف در مسیل‌ها و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و عدم فعالیت کوهنوردی همراه داشتن تجهیزات زمستانی و… به شهروندان توصیه می‌شود.  

پایان خبر

لینک کوتاه : /e302ef
کد خبر : 2797
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.