فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان از آزادسازی بیش از ۴۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش وسیم لرستان، سرهنگ مسلم مویدی اظهار کرد: بیش از  ۴۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه فیال، شیخ میری شهرستان بروجرد که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود، به دست قانون فروریخت.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز عملیات قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز روستای  شیخ میری، فیال به استناد تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی با حضور یگان حفاظت امور اراضی و نیروی انتظامی شهرستان بروجرد و سایر عوامل مرتبط  با دستور دادستان شهرستان انجام شد، تصریح کرد: در این عملیات بیش از ۴۰ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی با تخریب دیوار کشی، فنس کشی، قطعه بندی، آلاچیق و سکوسازی به وضعیت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان ادامه داد: حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولید کشاورزی و مهمترین منبع تأمین و حفظ امنیت غذایی جامعه، از مهمترین اولویت‌های مدیریت جهاد کشاورزی است.

مویدی خاطرنشان کرد:‌ یگان حفاظت اراضی شهرستان گزارش‌های مردمی سامانه تلفنی ۱۳۱ را با جدیت پیگیری می‌کند و با هرگونه ساخت‌وساز بدون دریافت مجوز با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی طبق قانون برخورد می‌شود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /db27db
کد خبر : 2773
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.