نماینده ولی‌فقیه در استان:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وضعیت استان به لحاظ اشتغال اضطراری است.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، امشب ۲۲ بهمن در جلسه شورای اشتغال استان که با حضور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم تلاش‌ها و کارهایی که در لرستان انجام شده اما وضعیت استان مطلوب نیست.

وی اضافه کرد: مردم و افکار عمومی منتظر هستند طرح‌های نیمه‌تمام زیر مجموعه وزارت تعاون به بهره‌برداری برسند و صنایع‌ تبدیلی یکی از نیازهای لرستان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت استان به لحاظ اشتغال اضطراری است و رفع این مهم  نیازمند انجام کارهای فوری است تا به سرعت جواب دهد، افزود: ضرورت دارد با همکاری و همراهی مجموعه‌ای وزارت تعاون در هیات دولت وضعیت لرستان مطرح و دولتمردان با اهتمام ویژه‌تری به این موضوع ورود پیدا کنند.

شاهرخی اظهار کرد: در برخی از مناطق استان سرمایه‌گذار بخش خصوصی حضور ندارد و نیاز است بخش خصوصی در این مناطق نیز سرمایه‌گذاری کرده تا بخشی از اشتغال استان تامین شود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: یکی از مصوباتی که قرار شد برای خرم آباد به تصویب برسد اما مصوب نشد شیر پگاه بود در حالیکه این موقعیت می‌توانست بخشی از اشتغال مردم استان را تامین کند.

شاهرخی تاکید کرد: مردم انتظار دارند واحدهای جدید دیگری نیز در راستای ایجاد اشتغال پایدار در این استان ولایت‌مدار ایجاد شود.

وی گفت: بازنشستگانی نیز هستند که در باب حقوق و سهام عدالت با مشکلاتی مواجه هستند که نیاز است مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه با وجود کرونا در کشور و استان بیمارستان‌های محدودی در لرستان داشتیم ضرورت دارد با تزریق اعتبارات لازم بخش‌های بیمارستانی توسعه یابد، بیان کرد: همچنین طلب پزشکان از دانشگاه علوم پزشکی از جمله مطالباتی که با ما نیز مکاتباتی داشته‌اند و ضرورت دارد این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.

شاهرخی تصریح کرد: لرستان در وضعیت خاصی قرار دارد و این سفر را مکمل سفر هیات دولت به لرستان می‌دانیم؛ مردم و افکار عمومی منتظر نتایج کوتاه مدت میان مدت این سفر هستند.

وی گفت: شهریور سال ۱۳۹۹ با وزیر تعاون دولت قبل جلساتی در خصوص مشکلات استان داشتیم که متاسفانه نتایج لازم را در بر نداشت امید می‌رود سفر وزیر کار دولت سیزدهم به لرستان آثاری روشن، شفاف وتاثیرگذار در برداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: با توجه به عدم توسعه در لرستان ضرورت دارد همه پای کار بیاییم تا به قله رفیع و منیع پیشرفت، عدالت و معنویت در این استان  دست یابیم.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f4a893
کد خبر : 2664
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.