مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبرداد.

به گزارش وسیم لرستان، بهروز مرادپور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در لرستان، اظهار کرد: طی دو روزگذشته میانگین بارش در لرستان ۱۵ میلی‌متر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: این میزان بارش نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد و نسبت به بلندمدت ۳۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: پیش‌بینی دمای کمینه بامداد یکشنبه پانزدهم بهمن ماه در خرم آباد منفی یک تا منفی چهار، بروجرد منفی هفت تا منفی نه، الیگودرز منفی  ۱۰تا منفی ۱۲، ازنا منفی ده تا منفی ۱۴، الشتر منفی هشت تا منفی ۱۱، نورآباد منفی هشت تا منفی ۱۲، رومشکان منفی سه تا منفی شش و کوهدشت منفی دو تا منفی پنج بوده است.

مرادپور تصریح کرد: به دلیل رطوبتی که در استان حاکم است امکان مه‌گرفتگی وجود دارد و بارش‌های خفیف نیز در شرق استان رخ خواهد داد.

وی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، شاهدی وزش باد و آسمان ابری در استان خواهیم بود اما از روز دوشنبه و سه‌شنبه سامانه جدید به استان وارد می‌شود که البته شدت بارش‌ها مثل دو روز گذشته نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی لرستان خاطرنشان کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق شرقی و شمالی خواهیم بود و در سایر مناطق بارش‌ها به صورت رگبار پراکنده هستند.

مرادپور یادآور شد: در مناطق شرقی و شمالی استان، ارتفاعات، مناطق کوهستانی و گردنه‌ها شاهد رگبار برف خواهیم بود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /fa585c
کد خبر : 2645
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.