رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از احیاء ۲۳۹ واحد تولیدی بخش کشاورزی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سیدعماد شاهرخی به نقش مهم واحدهای تولیدی در توسعه کشاورزی اشاره کرد و با بیان اینکه ۲۳۹ واحد تولیدی بخش کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم احیاء شدند، بیان کرد: از دو سال گذشته تاکنون این تعداد واحد تولیدی در بخش‌های مختلف کشاورزی رفع مشکل شده و احیا شدند.

وی با بیان اینکه در این واحدهای تولیدی ۷۹۴ نفر مشغول بکار شده و اشتغالزایی مهمی صورت گرفته است، افزود:تعهد اشتغال استان در بخش کشاورزی ۳۰۳۸ نفر بوده که از این تعداد ۲۲۱۳ نفر ثبت سامانه رصد شده و ۷۳ درصد از سهم تعهد اشتغال استان در این حوزه محقق شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد:جهاد کشاورزی در بحث تسهیلات تبصره ۱۸ بسیار موفق عمل کرده است.

شاهرخی بیان کرد: جهاد کشاورزی استان ازسه بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبار داشته که ۱۲۵ طرح به بانکهای عامل معرفی شده است.

وی میزان اعتبار ۱۲۵ طرح معرفی شده به بانک‌ها را ۳۴۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد طرح‌ها ۵۹ طرح معرفی شده در مسیر پرداخت قرار گرفته و۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز تاکنون پرداخت شده است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /dbb475
کد خبر : 2529
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.