مسئول موسسه خیریه امین آراسته در لرستان:
مسئول موسسه خیریه امین آراسته در لرستان گفت: دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد مناطق کمتربرخوردار در استان حمایت می‌شوند.

فرشته شیراوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری وسیم لرستان، در خصوص نحوه حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار استان، بیان کرد: 

دانش‌آموزان مقطع متوسطه و دانشجویان شبانه و روزانه با شرط معدل پذیرش می‌شوند.
وی با بیان اینکه این افراد ماهیانه ۴۰۰ هزار حقوق پایه دارند که این موسسه برای آنها واریز می‌کند، تصریح کرد: دفتر مرکزی این موسسه تهران است اما بر حسب نیاز، این شعبه هشت ماه پیش در خرم‌آباد افتتاح شد.
مسئول موسسه خیریه امین آراسته در لرستان بیان کرد: هر ترم دو میلیون تومان کارت بورسیه برای رفع نیازهای رشته‌ای دانشجویان و دانش‌آموزان مذکوربه آنان داده می‌شود.
شیراوند اضافه کرد: در کنار آن پک‌های حمایتی، کتاب‌های آموزشی و کارت‌های هدیه مناسبتی به دانشجویان و دانش‌آموزان مذکور داده می‌شود.
وی گفت: همچنین در مواردی لپ تاپ و گوشی برای دانشجو و دانش‌آموزان تهیه شده و نیازمندی‌های اولیه این افراد به شرط اینکه فعال و مستعد باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند تا به مرحله امنیت شغلی برسند.
مسئول موسسه خیریه امین آراسته در لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ نفر مورد حمایت این موسسه در لرستان و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیز در کل کشور تحت حمایت این موسسه هستند، هدف از این حمایت را تقویت استعداد و به مرحله توانمندی  رسیدن این دانش‌آموزان دانشجویان در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.
 موسسه خیریه امین آراسته درخرم‌آباد بین پل دارایی‌زاده و چهارراه فرهنگ کوچه شهید بیرانوند واقع شده است.
پایان خبر
 
 
لینک کوتاه : /c41964
کد خبر : 2438
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.