در مراسمی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان در راستای "صیانت از حقوق عامه" تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، در مراسمی که با حضور داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران کل ٩ دستگاه اجرایی در محل دفتر وی برگزار شد، از سید عماد شاهرخی رئیس و نجفی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان در راستای صیانت از حقوق عامه "امنیت غذایی استان و مقابله با تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی" با اهدا لوح، تقدیرشد.

 

درقسمتی از این لوح چنین آمده است:

احتراماً نظر به اینکه یکی از شاخص‌های بسیار مهم در سند تحول و تعالی قوه قضائیه در راستای صیانت از حقوق عامه" امنیت غذایی استان و مقابله با تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی " می‌باشد و حسب بررسی‌های بعمل آمده عملکرد آن سازمان در سطح استان مطلوب ارزیابی گردیده است، لذا ضمن تقدیر از زحمات جنابعالی و همکاران محترمتان امید است در پرتو عنایات حضرت حق موفق و موید باشید.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /a7aa57
کد خبر : 2392
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.