رئیس دانشگاه لرستان گفت: باید تلاش کرد در عرصه‌های گوناگون، زیست موحدانه در جامعه تقویت شود.

به گزارش وسیم لرستان، علی نظری امروز، 17 بهمن‌ماه در آیین افتتاح طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان که در سالن شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه، همه‌اش سراسر فکر و اندیشه و تفکر و تأمل است و اگر در یک جامعه، این‌گونه نشست‌ها زیاد بشوند خودبه‌خود تفکر و معنویت هم افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: موضوع آینده‌پژوهی و ارائه راهکار برای رفع نظام مسائل جامعه بایستی در دوره‌های ضیافت اندیشه اساتید تقویت شود.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) باعث خروج ایران از نظام سلطه و خروج از انحطاط شد و برای ایران، استقلال و اقتدار را به ارمغان آورد که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال نزدیک شدن به قله هستیم.

نظری با بیان اینکه باید تلاش کرد در عرصه‌های گوناگون، زیست موحدانه در جامعه تقویت شود، افزود: استاد و معلم حقیقی همه ما، پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام هستند.

وی اضافه کرد: خُلُق عظیم از مفاهیم مهمی دینی است؛ با خلق عظیم است که می‌توان دیگران را هدایت کرد و این مفهوم بایستی مورد توجه بیش از پیش اساتید قرار گیرد زیرا نقش اساتید، هدایتگری در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

رئیس دانشگاه لرستان شخصیت‌هایی همچون سردار شهید سلیمانی را الگو دانست و افزود: همه وجود خویش را صرف راه خدا کرد و این یعنی انفاق همه وجود در راه الهی است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /e87b12
کد خبر : 2655
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.