امام جمعه موقت خرم‌آباد:
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، آمریکا را عامل جنایت، نسل‌کشی و ضدحقوق‌بشر عنوان کرد و گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای و سردار سلیمانی، دادن سلاح و مهمات به صدام، بخشی از جنایت‌های این رژیم منحوس است.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز، یکم دی‌ماه در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر خرم‌آباد به اتفاقات اخیر در فلسطین و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه اشاره کرد و افزود: شورای امنیت قطعنامه‌ای برای پایان آتش‌بس در غزه داد، اما آمریکا آن را وتو کرد و این عمل ظالمانه‌ترین ابزاری بوده که در دست چند کشور برای منافع خودشان است.

وی آمریکا را عامل جنایت و نسل کشی و ضد حقوق بشر دانست و بیان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار سلیمانی و دادن سلاح و مهمات به صدام بخشی از جنایت‌های این رژیم منحوس است.

امام‌جمعه موقت خرم آباد با قدردانی از مردم شجاع و نترس یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: با وجود اینکه یمن کشوری جنگ‌زده و درگیر مشکلات داخلی خود است، اما مردم این سرزمین با شجاعت توانستند جلوی کشتی‌های اسرائیلی را بگیرند و این یک درس بزرگ برای رژیم اسرائیل و همدستانش است.

 شمسی‌فر حمایت حزب الله لبنان و محور مقاومت در عراق از مردم مظلوم فلسطین را تحسین برانگیزبرشمرد و عنوان کرد: همان طور که پیروزی نصیب مردم یمن و سوریه شده است، روزی هم این پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد و این ننگ بزرگ بر پیشانی آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش خواهد ماند.

پنجم دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام (ره) و سالروز وفات حضرت ام البنین (س) از دیگر موضوعاتی بود که خطیب موقت جمعه خرم‌آباد به آن‌ها اشاره کرد.

یادآور می‌شود؛ در نماز جمعه امروز خرم آباد همچنین از خانواده‌های شهیدان محمد سپهوند، رحیم فروغی‌پور، جهانگیر پرندوش و رضاکسایی تجلیل شد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /bb96b9
کد خبر : 2498
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.