رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی ‌کل قوا:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی ‌کل قوا گفت: حماس راهی غیر از عملیات طوفان‌الاقصی نداشت و سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی بودند کوچک‌ترین حرکت را در سرزمین غزه زیرپوشش دارند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام سعیدی، سخنران راهپیمایی سیزدهم آبان خرم‌آباد به ماهیت آمریکایی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اسرائیل با هدف جلوگیری از ایجاد اتحاد در جهان اسلام، تسلط بر جریان انرژی و نفت خاورمیانه، حفاظت از منافع آمریکا و مقابله با نفوذ شوروی و چین شکل گرفته است.

وی افزود: دیروز وزیر خارجه آمریکا می‌گوید اسرائیل باید زمینه آتش‌بس را فراهم کند؛ چون همه ملت‌ها و متحدین ما در منطقه نسبت به آمریکا حساسیت شدیدی پیدا کرده‌اند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی ‌کل قوا با اشاره به اهمیت عملیات طوفان‌الاقصی، عدم پاسخگویی عملیات فرسایشی در مقابل رژیم صهیونیستی، شکست همه مذاکرات در طول این چند دهه، استمرار محاصره غزه، عدم پاسخگویی سازمان‌های بین‌المللی، تداوم حمایت یک‌طرفه آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی، شدت عملیات دشمن در کرانه باختری، پیامدهای عادی‌سازی روابط کشورها با اسرائیل، تلاش رژیم صهیونیستی برای عملیات حمله به غزه قبل از اقدام حماس و انتقال چند ده‌هزار یهودی دیگر به سرزمین اشغالی را به عنوان دلایل عملیات طوفان‌الاقصی به نقل از حماس برشمرد.

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: حماس راهی غیر از عملیات طوفان‌الاقصی نداشت و سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی بودند کوچک‌ترین حرکت را در سرزمین غزه زیرپوشش دارند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی موانع زیادی را در مرز غزه پیش‌بینی کرده و مدعی اشراف اطلاعاتی بر غزه بود این در حالیست که عملیات حماس رخ داد و شکست غیرقابل ترمیم رقم خورد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی ‌کل قوا، مدیریت اطلاعات، مدیریت حفاظت و ترکیبی بودن عملیات را از ویژگی‌های حماس عنوان کرد و  گفت: هر چند خسارات زیادی داشت و افراد زیادی به شهادت رسیدند، اما شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین پیامدهای آن بود.

وی تصریح کرد: از پیامدهای دیگر عملیات حماس می‌توان به اثبات قدرت مقاومت، تضعیف عادی‌سازی، افزایش مهاجرت، بحران مشروعیت، خسارت سنگین اقتصادی و کاهش ارزش پول اسرائیل، شکست و شکاف امنیتی در درون رژیم، تحمیل تلفات سنگین بر رژیم غاصب، تخلیه شهرک‌ها، نابسامانی در هیئت حاکمه رژیم صهیونیستی، تحول و تغییر در موازنه وحشت، و جهانی‌شدن اسلام اشاره کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی، قدرت اطلاعاتی و امنیتی، ارتش و تجهیزات مدرن، قدرت ترساندن و ایجاد وحشت از طریق ترور، سرکوب و عملیات رسانه‌ای و روانی و حمایت خارجی را از عوامل بقای رژیم اشغالگر صهیونیستی عنوان کرد و افزود: پس از عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی دیگر قابل‌ترمیم نیست و قطعا بعد از آتش‌بس، معادلات تغییر پیدا خواهد کرد و این رژیم ناچار خواهد بود بسیاری از واقعیات را بپذیرد.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت به‌عنوان یک قدرت، مظهر اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی، مسئله مقاومت است، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، تاکید فراوانی روی مقاومت در منطقه داشته و دارند که امروز شاهد برکات و آثار آن هستیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی ‌کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در هر 10 سال با یک فتنه روبه‌رو بوده‌است، بیان کرد: دشمنان این فتنه‌ها را برای مقابله با انقلاب طراحی کرده، اما مردم این فتنه‌ها را به زعامت مقام معظم رهبری مدیریت کردند. شاید بتوان گفت که تحریم و محاصره سخت‌ترین اقدام آمریکا علیه ایران است، اما مردم در این تحریم ایستادند و تسلیم آمریکا نشدند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d17d96
کد خبر : 2328
سعیده خورشیدوند

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.