عملیات نفوذ گردان‌های شهید «عزالدین قسام» به آن سوی دیوار امنیتی در حد فاصل میان نوار غزه و فلسطین اشغالی آن هم در روز بیست و سوم جنگ علیه غزه، شکست فجیع دیگری برای رژیم صهیونیستی رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، در حالی مجاهدان حماس موفق به نفوذ به داخل فلسطین اشغالی شده و با نظامیان صهیونیستی در آن سوی مرز در پایگاه نظامی «ایرز» درگیر شده‌اند که همه تلاش‌های ارتش صهیونیستی برای ورود زمینی به نوار غزه شکست خورده است.

 

به گزارش الجزیره، عملیات حمله به ارتش صهیونیستی از پشت خطوط و آن هم در داخل خاک فلسطین اشغالی، نقطه عطفی در این نبرد به شمار می‌رود.

 

در ابتدا گروهی از مبارزان قسام از موانع مرزی عبور کرده و خود را به غرب ایرز در داخل اراضی اشغالی رسانده و با موشک‌های ضدزره جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

 

به دنبال آن قسام اعلام کرد که مبارزانش شماری از نظامیان اسرائیلی را در داخل این جنگ‌افزارها از پای درآوردند.

 

پس از پایان این عملیات و رسیدن نیروهای پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی به نزدیکی ایرز، درگیری مسلحانه شدیدی میان آن‌ها و مجاهدان قسام اتفاق افتاده است.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /f1c155
کد خبر : 2307
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.