مدیرکل انتقال خون لرستان:
مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: مردم نوعدوست استان از یکم فروردین ماه تا پایان شب‌های پرفیض قدر ۲ هزار و ۶۲۳ واحد خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش وسیم لرستان، دکتر علی سوری امروز ۱۶ فروردین اظهار کرد: از یکم تا چهاردهم فروردین ۲ هزار و ۴۶۲ نفر به پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان مراجعه کردند که ۲ هزار و ۹۸ نفر از این مجموع موفق به اهدای خون شدند.

وی بیان کرد: از مجموع مراجعه‌کنندگان، ۱۲۶ نفر از آنان خانم و هزار و ۹۷۲ نفر نیز مرد بودند.

مدیرکل انتقال خون لرستان تصریح کرد: همچنین از مجموع اهداکنندگان این بازه زمانی تعداد هزار و ۶۹ نفر اهدا کننده مستمر و ۴۱۳ نفر از آنان نیز برای اولین بار اقدام به اهدای خون کرده بودند.

سوری با اشاره به اهدای خون لرستانی‌ها در شب‌های قدر عنوان کرد: در شب های پرفیض قدر نیز تعداد ۶۰۶ نفر به محل استقرار واحد سیار و پایگاه‌های فعال انتقال خون استان مراجعه کردند که ۵۲۵ نفر از این مجموع موفق به اهدای خون خود به بیماران نیازمند شدند.

وی افزود: از مجموع اهداکنندگان شب های قدر ۲۴۷‌ نفر اهدا کننده مستمر و ۱۲۳ نفر نیز برای اولین بار خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /a1705f
کد خبر : 2874
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.