رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر بازرسی مستمر از مراکز ۲۴ ساعته و بیمارستان‌ها در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: کادر درمان در بیمارستان‌های استان آمادگی ارائه خدمات را در ایام نوروز دارند.

به گزارش وسیم لرستان، دکتر بهرام دلفان اظهار کرد:با توجه‌به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور پزشکان و کادر درمان در مراکز درمانی مختلف انجام تا کمبودی در این زمینه ایجاد نشود  

وی با بیان اینکه همچنین لازم است در خصوص بازرسی از مراکز ۲۴ ساعته و بیمارستان‌ها در زمینه حضور پزشک و نیروهای موردنیاز توجه بیشتری وجود داشته باشد و روزانه از این مراکز بازرسی انجام گیرد، تصریح کرد: پاسخگویی درست و به موقع به بیماران نارضایتی  آنان را کاهش می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه این دانشگاه در زمینه پرداختی به پزشکان و پرستان جز ده استان اول است ، افزود:افزایش درآمد‌ها و کاهش هزینه‌ها جز برنامه‌های مهم برای سال آینده است.

دلفان گفت:با همفکری و استفاده از تجربیات دیگران می‌توان به این هدف دست یافت.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد:دانشگاه علوم پزشکی لرستان از سازمان‌های بیمه گر طلب دارد که اگر این مطالبات پرداخت شود بخش قابل توجهی از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

دکتر فرهادی افزود:اولویت ما پرداخت‌های پرسنلی، مطالبات پزشکان و پرستاران، شرکت‌های طرف قرارداد و آشپزخانه است و در صورتی پرداخت مطالبات دانشگاه از طرف سازمان‌های بیمه گر تلاش می کنیم تا چند روز آینده بخشی از مطالبات پرسنلی را پرداخت کنیم.

پایان خبر

لینک کوتاه : /ddfe61
کد خبر : 2786
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.