بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اطلاعیه‌ای از کندی ایجادشده در سامانه خدمات الکترونیک به مشتریان عذرخواهی و بسترهای جایگزین به منظور تسهیل در خدمات این بانک را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، در این اطلاعیه آمده است؛ بدین‌وسیله به اطلاع مشتریان ارجمند و گرامی می‌رساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وام‌های پرداختی که در مقایسه با سایر بانک‌ها عدد کم‌نظیری است، سامانه‌های بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبه‌رو بوده است.

علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و همچنین اختلال‌هایی که در برخی از ساعات اوج تراکنش‌ها در سامانه‌هایی همچون همراه‌بانک «مهریران» رخ داده،‌ همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.

ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، ‌به اطلاع می‌رساند که به‌طور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلال‌های ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایسته‌تر به همراهان بانک مهربانی‌ها خواهیم بود.

مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نت‌بانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت‌بانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

پایان پیام

لینک کوتاه : /a29f28
کد خبر : 2503
سعیده خورشیدوند

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.